måndag 1 september 2014

Framme

Allt har gått smidigt och bra! Verkligen. Jag tror det är så här det är meningen att det ska vara.
Det började med toppengod frukost på hotellet vid Landvetter, och sen har det bara rullat på: Inga förseningar, inga extremt långa väntetider. Och Homeland Security var inte alls så läskiga eller omständliga som många hade varnat för. Något störigt var dock att jag som beställt vegetarisk mat fick någon slags vegetarisk smal-mat, som var helt okej men inget man står sig på. Johan däremot hade inte beställt något särskilt fick välja mellan två olika rätter, varav den ena vegetarisk och med mer fett och protein än min. Plus att han fick kex till sin mat. Han var dock gullig och gav det ena till mig. Jaja. Bättre lycka nästa gång.

Nu har vi checkat in på hotellet som kommer vara vår hemvist de närmaste dagarna. Rummet är ganska väl tilltaget och det finns ett fitness-center som är öppet dygnet runt och pool + jacuzzi som är öppet till 22. Wo-ho!

Det är varmt och soligt här så vi ska försöka slå jet-lagen redan från början. När vi har klarat av sufrandet och mailandet blir det en vända om duschen och sen middag innan man får gå och lägga sig. Jag är inte alls trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar