söndag 5 oktober 2014

Landgång i D.C.

Idag har vi varit på naturhistoriska. Det var trevligt men nu är jag jättetrött av alla ljud och intryck – ett längre blogginlägg om museet får vänta till i morgon.

När vi kom hem på kvällen tittade vi istället på SVT:s Landgång från Washington D.C. som vår vän Ulf tipsat oss om. Ni hittar avsnittet här i någon månad till, jag lyckas inte få till det inbäddat.

Vi får gå till den där baren någon dag! Vore ju fint att få äta Fridas mat också, men det kanske är svårare att få till. Ruskigt gott verkade det i alla fall.

5 kommentarer:

  1. Tack för tips om kul matprogram:)
    Och för trevlig blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt att du läser och kommenterar!

      Radera
  2. Ja vi såg också Landgång från DC - kul att ni sett det! Och ni får lov att besöka Sweden house - heter det så? - vid tillfälle.
    Hälsningar Solan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var där när jag skulle rösta – ambassaden ligger ju där. Det är bara att gå dit.

      Radera
    2. House of Sweden kallas det. Jag lär få gå dit i vår och förnya mitt pass.

      Radera