onsdag 8 oktober 2014

Broderiet som blev en kudde

Jag skrev tidigare idag på facebook och beklagade mig över hur otillfredställande det är att ägna sina dagar åt hushållsarbete och jobbsökande. Jobbet som jag skrev om på facebook förra veckan att jag sökt och så gärna ville ha? De hade ändrat sig och tjänsten finns inte längre. Yay. Så nu har jag fått tummen ur monterat mitt broderi istället.

Jag köpte det här mönstret i februari i år och nu är det äntligen klart – broderat och monterat. Det pryder just nu sin plats i vår orange-röda fåtölj. Kanske inte världens bästa ur fotosynpunkt men det passar bra i verkligheten.



På baksidan satte jag en knapp för att hålla ihop kuddvaret ordentligt.

Jag är så nöjd att det äntligen är klart och det blev så fint!

Jag har faktiskt sökt jobb också: ett som Junior Researcher, ett som Assistant Project Manager och ett som Entery-Level Consultant. Heja mig!

2 kommentarer:

  1. Så himla snyggt det blev - fina kudden i fina fåtöljen! Heja dig!
    Synd på jobbet du ville ha och då får vi hoppas på något av de andra.
    Kram från Solan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det känns jättekul att det äntligen blev klart. Ja, det är bara att komma igen – det var ju inte så att de sorterade bort mig i alla fall.

      Radera