tisdag 14 oktober 2014

Födelsedag igen!

Igår var det min födelsedag också. Jag fyllde 3^3 och USA "firar" Columbus Day – det vill säga ledig dag. Perfekt för oss för då var Johan också hemma.

Vi var båda rätt trötta så det blev en slapp dag med muffins till fikat. På kvällen var vi ute och åt libanesiskt med en kompis från Göteborg (~) och hennes fästman. Fästmannen bor också här i området och vår kompis var och hälsade på. Det var jättetrevligt! Vi tre fyller alla dagarna efter varandra 11-12-13 oktober så vi skojade om ifall fästmannen fyllde 10 eller 14. Haha! Han fyller den 11 oktober han också. Så det blev lite som en extra födelsedagsmiddag för oss alla fyra.

Dessutom fick jag fina blommor av min mor och i november ska Johan ta med mig på symfonikerna. De spelar Våroffer. Det ska bli häftigt.

I kväll ska vi iväg och prova en kör – Washington International Chorus – och det ska bli så kul att komma ut och träffa lite folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar