lördag 14 mars 2015

Frisk friskare?

Matilda hittade nytt jobb här i DC men trivs bättre som
psyk-syrra och har därför åkt hem igen.
Nu har vi sagt hejdå till Matilda. Och kanske så kollar vi på mellon. Okej, helt ärligt så kollar Johan på mellon. Jag satt och verbalt dissade första halvan, sen tog jag fram min dator. Jag saknar Gina Dirawi. Vad är poängen med att välja så tråkiga programledare? Jag "råkade" dessutom kolla twitter och fick ganska snart reda på vem som vunnit (vi var lite sega med att slå på sändningen här).

Annars ägnar jag mig främst åt att kurera mig från magsjukan som drabbade mig i går. Jag har ingen feber längre men hag missar helgens körkonserter. Trist. Så inte mycket ljusning här inte, trots omställningen till sommartid.

Det går väl över men just nu ser jag ett par dag med maraton-tv-serie-tittande framför mig. Det vore skönt att bli helt frisk någon gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar