torsdag 22 januari 2015

Visitkorten är här!




Åh, mina visitkort! Efter att ha funderat och valt och frågat om smakråd både här och där, och sedan väntat och väntat kom de äntligen! Så här blev det:

Minimalistisk design och några olika baksidor. Strikt utan att vara tråkigt. Seriöst men visar på viss kreativitet. Något som förhoppningsvis passar både mig och branschen jag ska verka i.

Pappret är något tjockare, ekologiskt och med en matt finish. Jag tycker de blev riktigt snygga. Jag kan knappt vänta tills på lördag när jag ska mingla och få börja dela med mig av härligheten!

Så lite "smygrekam" för moo som jag beställde ifrån. Lite dyrare men mycket snyggare än t.ex. Vistaprint. Som jag då – lite dyrare men också lite bättre. Varsågod att hylla mitt val i kommentarsfältet! Och tack till er som hjälpte till med tips och smakråd!

8 kommentarer:

  1. Väldigt snygga!

    SvaraRadera
  2. Så fina de blev! du måste ha duktiga rådgivare ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är väldigt nöjd med både korten och rådgivarna.

      Radera
  3. Riktigt tjusiga! Det är så att jag vill byta ut mina
    Lycka till med minglandet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ibland behöver man förnya sig.

      Radera
  4. Trevligt att kunna både kunna kombinera stilrena och lite annorlunda visitkort. Man kanske borde titta på att skaffa sig några själv?

    Hoppas att de kommer att kunna hjälpa dig en bit på vägen mot jobb och ett större kontaktnät!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Här är det i alla fall rätt vanligt att använda visitkort när man nätverkar. Vet inte om det är lika vanligt i Sverige?

      Radera