tisdag 23 december 2014

Årets julpalm – Olof!

Är jag tankspridd eller? Idag när jag skulle gå och tvätta hittade jag inte tvättkortet. Detta är andra gången jag får gå ner och be om ett nytt. Men förhoppningvis sista, för nu har det blivit större och kan hängas i hallen när jag inte tvättar och om halsen när jag går till tvättstugan. Tack, svärfar Håkan, för nyckelbandet!

Utöver tvätten gjorde jag all julstädning igår. I morgon eftermiddag åker vi till Chicago för att fira jul där. Vi har redan två körkonserter inplanerade, och vi har hört att det ska finnas många av bra jazzpubar (även om de säkert inte är lika bra som BNF:s). Först tänkte vi dock köra ett litet minifirande här och Skypea med familj och släkt hemma i Sverige. Det var ingen idé att skaffa en gran när vi är så lite hemma och istället har vi en julpalm. Eventuellt springer vi ner till snabbköpet sen och kirrar lite glitter. Det blir festligt! Och så glögg och svenska pepparkakor.



God jul önskar Ylva och Johan!

ps. Vi kör en lite tävling på Facebook, jag och Johan, vem som får flest gillanden på sitt julkort. Gilla mitt mest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar