onsdag 1 april 2015

Klimatrapport på volontärbasis

Det här med att blogga varje dag går ju så där. Jag har förvisso öka frekvensen något men det känns som att antigen har jag tid att skriva men inget att skriva om eller så händer det massor men så kommer jag hem så sent att jag bara vill sova och inte blogga.

Idag ska träffa en man som håller på med ett volontärinitiativ för att producera en klimatrapport. Det låter helt galet men han har gjort det en gång innan. 1980 kom den ut och den verkar ha blivit rätt så använd bland myndigheter här i USA. De verkade vara intresserade av att engagera unga vuxna som jag själv och om jag inte får något betalt jobb får jag se till att skaffa mig spännande obetalda saker att göra. Detta är inte ett april-skämt och jag får återkomma efter mötet med mer detaljer om hur det här ska gå till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar