tisdag 21 april 2015

Ett skepp kommer lastat…

… med jobb till mig (och champagne tydligen)! Jag har tackat ja till det jobb jag intervjuade för på ICF International! Jag börjar 18 maj, precis efter våra vänner IoK har varit här på besök. Passande, va? Jag vill ju inte missa besökt på kongressen heller!

Jag är inte arbetslös längre! Wo-ho! Dessutom skiner solen! Wo-ho! Arbetsfriii! Wo-ho. Från firandet i fredags när jag fått erbjudandet -->

Det var så himla rätt att åka till NYC. Gôtta mig.


5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Kul, grattis! Du kanske har sagt det, men vad ska du få göra där då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag nog missat att berätta. Den avdelning jag ska vara på håller på med modeller för energimarknaden för att förutse hur den kommer att utveckla sig som helhet och vad man kan förvänta sig för pris och omsättning för enskilda kraftverk. Jag kommer troligen, i alla fall till att börja med, hålla på med Excel. ;)

      Radera
  3. Gratulerar! Måste kännas extra härligt att kunna få bekräftelse för sina kompetenser, språk utbildning i ett land du precis flyttat till. Heja dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det känns bra. Skönt att äntligen få chans att motionera hjärnan ordentligt igen. :)

      Radera