fredag 3 juli 2015

Bada i havet!

Jag är i Kalifornien och jag har badat i havet! Ville bara säga det.

Vissa (läs: de flesta andra. Det var nästan inga vuxna som badade och barnen hade våtdräkt på sig.) tyckte det var kallt, men det var i själva verket väldigt skönt. Åh, bada i havet! Vi är i Monterey nu och i morgon åker vi mot San Francisco. Vi håller på att planera om vi vill göra något innan vi åker norr ut.

Jag är trött. Att gå upp kl 5 och sen åka tre timmar väster ut... dags att sova nu i alla fall. God natt!

2 kommentarer:

  1. Så underbart att få göra det du längtat efter så. Jag kan bada i Lyresund även för dig idag. Önskar er en fin semester.
    MammaAnna

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Det låter lite som stranden jag var på igår (i Sverige), massor av människor, men knappt någon som badade. Vattnet var inte varmt här heller.

    Ha en härlig resa :)

    SvaraRadera