söndag 1 februari 2015

Super Boooring

Vi försökte kolla på Super Bowl som går i kväll. Det är alltså finalen i världskuppen för amerikansk fotboll (som bara spelas av amerikaner). Vi är ju normalt inga stora sportfan men detta är en så himla stor grej så vi tänkte att vi skulle ge det en chans. Det var så tråkigt att jag gick och städade köket istället. Sen bytte vi till en teve-serie. Det är ca 25% spel, 75% avblåst. Zzznark. Jag antar att jag kan läsa en artikel i morgon om hur det gick så att jag kan delta i konversationer om när jag nätverkar. Snacka om att gå utanför sin komfort-zon för att få kontakter. Och vad är egentligen grejen med att "hålla på" ett lag? Varför gör man det och hur bestämmer man sig för vilket? Det vore fint om någon kunde förklara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar