onsdag 9 september 2015

Verktygsbibliotek

Jag har tänkt på att det här skulle vara en så himla smart lösning – att man kan dela på saker man inte använder så ofta och som är relativt dyra i inköp, som typ verktyg. Och så har vår hyresvärd börjat med det – toppen juh! Synd att vi redan köpt alla verktyg vi behövt och satt upp allt vi tänkt sätta upp. Men bättre sent än aldrig!

Såå... tanden blir det inget foto på, men det är lagad nu i alla fall. Det är inte för att jag är pryd eller nåt, det är bara så svårt att fota en kindtand med mobilen. Jag provade när den var trasig och satt på jobbet och ville visa Johan. Nu ser den ändå ut ganska precis som en tand brukar göra. Inget att se – cirkulera.


Däremot ny frisyr är lite mer att visa, förutom att jag inte är så bra på det här med selfies. Lite kan skyllas på den ur usla kvaliteten på selfie-varianten av min mobilkamera, resten kan skyllas på bristande övning, så jag vet inte hur bra det syns på bilden här. Jag tog ingen före-bild heller. Men det var för långt. Nu kan i alla fall beskrivas som kort. Det är skönt. Det var 29°C när jag vid 20.30 gick till biblioteket och lämnade tillbaka några böcker. Höst snart, snälla?


3 kommentarer:

  1. Snygg frisyr, du behöver dock öva på selfis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är inte så intresserad av selfies, så jag tror jag bara fortsätter vara dålig på det.

      Radera
  2. Fräsch och klädsam frisyr! Och skönt att du så snabbt fick tanden lagad,

    SvaraRadera