måndag 25 augusti 2014

På riktigt

I förrgår hade vi utflyttningsfest (tack till alla er som kom!), i går körde vi grejer som ska stå på min mammas vind och idag var näst sista gången jag besöker Chalmers på mycket länge. Och plötsligt blev det på riktigt – om en vecka flyttar vi till en annan kontinent. Det hisnar.

Att säga hejdå till alla för sista gången på väldigt länge, se lägenheten tömmas på grejer och inse att den plats där jag tillbringat så mycket tid, i ångest så väl som i nöje, kommer jag troligen inte att återse på flera år. Det känns spännande, men vemodigt.

Katt i låda för skeppning.
Det känns verkligt overkligt. Galet. Kul. Spännande. Lite läskigt.

 Jag kommer inte kunna sova sista natten.

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli kul! Ni kommer vara saknade, men världen är liten och vi ses relativt snart igen.

    SvaraRadera
  2. Siktar på våren. Lycka till så länge!

    Misse ser ju ut att ha funnit sin plats :)

    SvaraRadera